لباسشویی وسیله ای است که در همه خانه ها وجود دارد و همه افراد از آن استفاده کرده اند، اما گاهی از شستن برخی لباس ها داخل لباسشویی نتیجه نمیگیریم، این به این دلیل است که نکات شست و شوی لباس ها را نمیدانید.


شستن لباس های سفید

برای شستن لبای های سفید باید از مواد شوینده مخصوص شستن لباس های سفید استفاده کنید. اگر رنگ لباس های سفیدتان به خاکستری و یا زرد کرده است، به دلیل است که، از دمای آب مناسب برای شستن لباس های سفید استفاده نمیکنید. اگر لباسشویی خود را بیش از مقداری که باید بارگیری کرده باشید، رنگ لباس های دیگر و لباس های کثیف به لباس سفید منتقل خواهد شد.

 

تمیز کردن لباس شویی با دهان شویه

در یک لباسشویی کثیف نمیتوان لباس ها را به خوبی تمیز کرد به همین دلیل و به منظور بهبود عملکرد لباس شویی و خراب نشدن آن به طور منظم آن را تمیز کنید، برای پاک کردن لباسشویی میتوان از شوینده های مختلفی استفاده کرد، اما میتوان از دهان شویه هم برای اینکار استفاده کنید، برای ضد عفونی کردن لباسشویی با دهان شویه به شیوه زیر عمل کنید.

نصف لیوان دهان شویه را در جاپودری لباس شویی بریزید دستگاه را روی برنامه شستشوی کامل روشن کنید. با اینکار، قارچ ها، کپک و باکتری های داخل دستگاه از بین خواهند رفت.

تعمیر لباسشویی سامسونگ